Followers

Monday, February 20, 2012

CHOCOLATE CUP CAKE

aslkm semua apa kabar kekawan....lama dah tak up date blog ni kan....maaf la bzz siket sejak kebelakangan ni....dalam kesebukan ni pun masih ada oder jg masuk hehehe alhamdulillah....kali ni aku buat oder utk kawan baik aku kawan sekolah sesama satu class mase sekolah dulu sampi la sekarang....syok juga kekadang dapat buat utk kekawan kite sendiri...alhamdulillah semua berjalan dengan lancar....inni utk majliss pertunangan dia la...time aku nanti tak tau sapa yg akan buat kan eak heheheh....seronok aku tgk kekawan dah nak berumah tangga..aku bile la agak nya kan moga2 di cepatkan la hehehe....ini dia hasil yg telah aku ilham kan utk dia...selamat menonton yer....





ini la hasilnya apa bila dah siap....apa komen teman2 semua...menarik tak....segala tempahan sile hubungi 0193268429...raqib...selamat menonton yer....tgk je tau jgn di curik pic nya....insyaallah...

No comments:

Post a Comment