Followers

Tuesday, June 21, 2011

Cake

hai semua apa kabar berjumapa kite lg yer.....nak cerita siket time ni memang rasa sedih sesangat.....tak terkata sedih nya...yer la berminggu buat chocolate ni sampi kat customer boleh patah...time tu tuhan je yang tahu perasaan aku.....mmg aku rasa nak balik je.....tp apa kan daya benda dah hari sebenar kena la bt kat majlis tu ubah segalanya...live showpieces setup....heheheh....dah mcm competition je hehehehe.....  tp memang sedih sesangat la bile jd mcm tu....


ini la showpieces yg aku cakapkan....rasa nak menangis je time tu....tp syukur la costumer aku paham keadaan...sbb dia yg minta kan jd aku buatkan je la.....tp feedback pasal rasa kek dia kata tip top puas hati makan kek mmg sedap....alhamdulillah...  



ahmad raqib 0193268429

No comments:

Post a Comment